عذر مرا پذیرا باشید :(

خرید بک لینک
نمیدانم کی و کجا فهمیدیم که موسسه ای درست شده است که درِ بطری های پلاستیکی را جمع آوری میکند و به کارخانه ای که این ها را بازیافت میکند، میدهد و در ازایش پولی دریافت میکند که آن پول صرف خرید ویلچر برای بیمارانِ نیازمند میشود. از همان روزی که فهمیدیم، شروع کردیم به جمع آوری آنها، سه ماه تابستان سه گونی بزرگ جمع شده بود. نه که همه یِ آنها حاصل خرید های ما باشد ها، نه! بلکه مادر جان در یک حرکت خداپسندانه به تمامی دوستان پارکی اش، یعنی دوستانی که در یک ساعت مشخصی از روز با آنها دسته جمعی در پارک رو به روی خانۀ مان با موزیک بی کلامی در منطقه یِ چادر کشیده شده ای ورزش میکنند، گفت آره اینگونه است و خلاصه دوستان را هم به عرصه جمع آوری دعوت کرد. اواخر تابستان به بازآرت رفته بودیم که دیدیم از قضا غرفه ای این در هایِ پلاستیکی را تحویل میگیرد و خب طبیعتا میتوانید حدس بزنید که برگشتیم خانه و با مشقت سه گونی را آوردیم و تحویلشان دادیم و آنها هم با لبخند گفتند: «وای چقدر زیاد! مرسی!» این استقبال بسیار گرم باعث شد که ما باز هم به این نهضت ادامه داده و از اواخر تابستان تا به امروز نیز سه پلاستیک بزرگ ج عذر مرا پذیرا باشید :(...

ما را در سایت عذر مرا پذیرا باشید :( دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 197 تاريخ: پنجشنبه 4 آذر 1395 ساعت: 9:54

چند روزیه حال بهار اصلا خوب نیست!

ولی من میدونم

بهار قوی تر از این حرف هاست

بهار دخترِ روزایِ سخته

بهار میجنگه

بهار روی دنیا رو کم میکنه

بهار نمیزاره کسی فکر کنه که کم آورده!

بهار؟

مگه نه؟

خوب باش لطفا :)


پ.ن: بچه ها هر کی بهارو دوست داره براش پست بزاره :) رسالت نوشتن یادتون نره! همه باید تلاش کنیم واسه خوب بودن حال همدیگه! |وبلاگش|

عذر مرا پذیرا باشید :(...

ما را در سایت عذر مرا پذیرا باشید :( دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 196 تاريخ: پنجشنبه 4 آذر 1395 ساعت: 9:54

با چراغی، همه جا گشتم و گشتم در شهر
هیچکس! هیچکس اینجا به تو مانند نشد...
عذر مرا پذیرا باشید :(...

ما را در سایت عذر مرا پذیرا باشید :( دنبال می‌کنید

برچسب: آه بی تاب شدن عادت کم حوصله هاست,آه بي تاب شدن عادت كم حوصله هاست,آه که بی تاب شدن عادت کم حوصله هاست, نویسنده: بازدید: 203 تاريخ: پنجشنبه 4 آذر 1395 ساعت: 9:54

حال میده ناز کنی

تا نوازشت کنم

بیخودی قهر کنی

غرق خواهشت کنم

دل بدم به خنده هات

سپر بلات بشم

الهی تصدقت

الهی فدات بشم

...


پ.ن: حالِ بدمو ریختم رویِ یه کاغذ فرستادم برا خدا که به شما منتقل نشه :)

پ.ن تر: همه آهنگامو پاک کردم!:) فقط چاوشی ها مونده :)

پ.ن ترین: تا جنون فاصله ای نیست از اینجا که منم :)

عذر مرا پذیرا باشید :(...

ما را در سایت عذر مرا پذیرا باشید :( دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 188 تاريخ: پنجشنبه 4 آذر 1395 ساعت: 9:54

اصلا باورم نمیشه الان یکم آذره؟

کِی مهر و آبان تموم شد؟

لعنتیا یواش تر :(

من هنوز کلی کار دارم...

عذر مرا پذیرا باشید :(...

ما را در سایت عذر مرا پذیرا باشید :( دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 184 تاريخ: پنجشنبه 4 آذر 1395 ساعت: 9:54

فیلم از نهنگ عنبر مزخرف تر هم داریم؟

بازی attack on ball رو هم خواستین دانلود کنین باحاله

#اندروید #گوشی

منو هم لا به لایِ درِگوشیاتون با خدا دعا کنید

غبار غم برود؟

حال خوش شود؟

حافظ؟!


عذر مرا پذیرا باشید :(...

ما را در سایت عذر مرا پذیرا باشید :( دنبال می‌کنید

برچسب: بار دگر روزگار چون شکر آید,بار دگر روزگار چون شکر آيد,بار دگر روزگار چون شكر آيد, نویسنده: بازدید: 175 تاريخ: پنجشنبه 4 آذر 1395 ساعت: 9:54

کاشکی خدا یه سیستمی تعبیه میکرد تو چرخه زندگی به اسم مرخصیاونوقت فکر کنم هر موقع که حالم اینطوری میشد میرفتم میگفتم خدایا مرخصی میدی؟بعد خدا میگفت گمشو باباتو دو ماه گذشته ده بار مرخصی گرفتیبعد باز یه قانونی میذاشت که توی یه ماه بیش از یه بار نمیشه مرخصی گرفتاصن همون بهتر که تعبیه نکرد همچین سیستمیپتو پیچیدم از شدت سرما دور خودمبابا از سرکار اومده میگه چته؟میگم سردمهمیگه دلم هُری ریخت فِک کردم مریض شدی، برو یه لباس خوشگل بپوشحالا رفتم یه رویی خوشگل از تو کمدم پیدا کردم همینطوری زُل زدم بهشمیگه چرا نمیپوشی پس؟میگم الان دیگه سردم نیستمیگه آره پتو معجزه میکنه :/مامان به سرما های اصفهان میگه سرما الکییعنی برف و بارونش یه جا دیگه میادسوز هاش و باد هاش میرسه به ماهوا هم که خشکهمیری بیرون انگار دارن سمباده میکشن به پوستتبابا الان داره از توی اپلیکیشن گوشیش دما رو میبینهامشب 6-فردا 8-پس فردا 12-پنج شنبه 14-فردا تولد میمِقراره صبح ساعت 7 و ربع بریم همگی دم در خونشون تا اومد بیرون از خونه برف شادی بریزیم رو کلَشخونشون نزدیک مدرسسدارم با فِ حرف میزنممیگم من امتحان فردا عذر مرا پذیرا باشید :(...

ما را در سایت عذر مرا پذیرا باشید :( دنبال می‌کنید

برچسب: دلم دریای آتیشه,هر شب دلم دریای آتیشه,دانلود آهنگ دلم دریای آتیشه, نویسنده: بازدید: 189 تاريخ: پنجشنبه 4 آذر 1395 ساعت: 9:54

=سرماخوردگی خر است :(پ.ن: امتحان زیستی که تویِ پست قبل گفتم ها! 13 شدم از بیست! بیست تا تستِ یک نمره ای بود! پ.ن تر: داره جمعمون بزرگ تر میشه و من هِی به این فکر میکنم که چقدر مسئولم در قبال وقتی که شما میذارید و پست هام رو میخونید ولی چقدر دارم این دو روز چرت و پرت مینویسم. -_- خوش اومدین همگی 3>پ.ن ترین: گویی همه خوابند... کسی را به کسی نیست...+ یادمه بابا و مامان هیچ وقت اجازه نمیدادن و نمیدن که من با دلایل الکیم بخوام نرم مدرسه. حتی وقتی سرماخوردمم مامانم معتقده بری مدرسه و یک هشتمِ درسم بفهمی بهتر از اینه که بشینی خونه! :/ قضاوت با شما :/++ میم رو هم با موفقیت سورپرایز کردیم. قیافش دیدنی بود. خیلی خوشحال شد. کلیک (باد میومد. داشت آرزو میکرد. بعد ما سریع روشن کردیم با مشقت شمعا رو و فوت کرد. کاشکی 18 سالگی آدم تویِ سال کنکورِش نبود.) (اگه دارین با گوشی عکس رو باز میکنید؛ چون سایزش بزرگتره صفحه گوشیه یادتون نره پایینِش رو، یعنی کیک رو هم ببینید :دی اِنقدر هم خوشمزه بود :پی)+++ همین الان کلیک :( فِ هم منو در حالی که به دیوار سرمو تکیه داده بودم و چشامو بسته بودم، کشید عذر مرا پذیرا باشید :(...

ما را در سایت عذر مرا پذیرا باشید :( دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 187 تاريخ: پنجشنبه 4 آذر 1395 ساعت: 9:54


پ.ن: براتون ازین خواهرانه ها و ریفیقانه ها آرزومندم :) اگر هم دارید که براتون پایداریشو آرزومندم :))

پ.ن تر: منظورش از پاختر، یاکریمه! اصفهانی ها بهش میگن پاختر. همین پرنده خنگا! و پاختر مجاز از هما عه :دی

پ.ن ترین: اگه مِنویِ پرتقال پرتقال است رو خونده باشین متوجه پیامکِ اول میشین. خلاصش اینه که من عاشقِ نارنجی ام. اصن خودِ نارنجی ام :))

عذر مرا پذیرا باشید :(...

ما را در سایت عذر مرا پذیرا باشید :( دنبال می‌کنید

برچسب: ممنون که منو بخشیدی,خیلی ممنون که منو داغون کردی,خیلی ممنون که منو دوست داری, نویسنده: بازدید: 190 تاريخ: پنجشنبه 4 آذر 1395 ساعت: 9:54

لحظه ای که بیش از حد به اشیا، آدمـ ها، پول یا هر چیز دیگه ای وابسته شوی؛ به همه چیز گند میزنی!


از کتابِ «راحت باش، گیر نده!»

نویسنده: اندرو ماتیوس

مترجم: فرخ بافنده



عذر مرا پذیرا باشید :(...

ما را در سایت عذر مرا پذیرا باشید :( دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 214 تاريخ: پنجشنبه 4 آذر 1395 ساعت: 9:54

صفحه بندی